Montag, 23. November 2009

Jadranka Barjaktarević: Baš je dobro biti ja

Baš je dobro biti ja

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Jadranka Barjaktarević
Datum rođenja: 11. 10. 1981.
Horoskopski znak: Vaga
Imaš li brata ili sestru? Da, imam jednog brata i dve sestre


Omiljeno:
Piće: Voćni kokteli
Jelo: Pileći file na žaru
Film: Ima ih više, ne mogu da se odlučim
Knjiga: „Znakovi pored puta“ (Ivo Andrić)
Glumac: Mima Karadžić
Glumica: Anđelina Žoli
Pevač: Vlado Georgijev
Pevačica: Nina Badrić
Kafić: „Sijesta“
Splav: „Blej Voč“
Restoran: „Hacijenda“
Klub: „Teatro“

Da li si zaljubljena? Da, uvek
Imaš li dečka i kako se zove: Imam dečka, ali neću otkriti njegovo ime
Životni moto: Samo napred
Kada mi je teško u životu setim se: Ne setim se ničeg konkretnog, nikada mi nije bilo posebno teško
Principi od kojih ne odustajem: Ne odustajem od svog mišljenja, od svoje reči
Iz takta jedino može da me izbaci: Laž, nepravda, licemerje
Svoje tajne poveravam: ...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen