Montag, 23. November 2009

UPOZNAJTE ZVEZDE... Iva Štrljić - sve o njoj!

UPOZNAJTE ZVEZDE...
Poverene tajne postaju gradske priče

Image Hosted by ImageShack.us

Ime i prezime: Iva Štrljić
Datum rođenja: 7. 10. 1977. god.
Horoskopski znak: Vaga – Škorpija
Imaš li brata ili sestru: Dva mlađa brata


Omiljeno:
Piće: Sok od ananasa
Jelo: Salate, sve vrste salata na sve načine
Film: „Kad muškarac voli ženu“, zbog muškarca koji je umeo da prepozna da je baš ta jedna žena ona za koju se vredi boriti. I zbog svih muškaraca koji to znaju da prepoznaju.
Knjiga: „Koncert za 1.001 bubanj“ Mike Antića, jer je to jedno od dela koja tačno znaju na koga treba da vas podsete dok ih čitate.
Glumac: Al Paćino
Glumica: Meril Strip i Anet Bening
Pevač: Lionard Koen
Pevačica: Ali i koleginica Barbara Strejsend


Da li si zaljubljena? Uspešno odolevam jednom zaljubljivanju
Imaš li dečka i kako se zove? O svojim ljubavima uvek ćutim... slađe su kad su tajne...
Životni moto: „Sve je samo onoliko veliko koliko smo mi mali u sebi, i sve je samo onoliko malo koliko smo mi u sebi veliki“ – Mika Antić
Kada mi je teško u životu setim se... Da nabacim osmeh i pravim se kako je sve u redu... Ja sam stručnjak za to!
Principi od kojih ne odustajem: Od principa uvek odustajem, jer je raditi nešto „iz principa“ uvek lakši put nego suočiti se sa onim što treba da rešiš.
Iz takta jedino može da me izbaci... Nebriga o deci, tu sam jako osetljiva
Svoje tajne poveravam... Ne poveravam, jer čim ih poverite one uglavnom postanu malo manje tajne a malo više „gradske priče“
Da se ne bavim glumom bila bih... Sigurno nešto slično
Sa sedamdeset godina sebe vidim... Nasmejanu
U životu se najviše plašim... U životu se ne plašim, što i vama predlažem, jer to je najbolji način da sa vašim životom dobro sarađujete
Kod partnera prvo primetim... Način na koji me posmatra
Ne praštam... Dvoličnost i pomanjkanje šlifa
Da sam sam predsednik Srbije... To može da se desi samo u nekom neobičnom pozorišnom komadu, a onda bi dramaturg smislio šta će biti dalje
U životu me je najviše razočaralo... Jedan prijatelj koje nije bilo tu onda kada mi je bilo najvažnije... ali vreme popravlja stvari, a popravlja i ljude...
Stidim se... Uvek kada mi zagore kolači. Znači, često
Ponosna sam na sebe... Kad god ne odustanem i kad umem da sačekam pravi trenutak
Uvek ću pamtiti... Jedno specifično, nežno osećanje, koje u meni uvek izazove pesma „Viner tejk it ol“ grupe Abba
Da mogu da zaboravim... Rado bih zaboravila pet dana jednog januara pre par godina
Pesma uz koju se najlakše napijem... Ne pijem i teško da bi me bilo koja pesma naterala na to
Pesma uz koju najlakše zaplačem... Iako baš ta pesma tvrdi da „Ne vredi plakati“, ja se uvek rasplačem baš uz nju!
Stih koji me opisuje... „Svet je lep kada sanjamo“

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen