Donnerstag, 19. November 2009

Violeta Raleva: Ne ljutim se na Karla

Violeta Raleva: Ne ljutim se na Karla

Bivša ukućanka „Velikog brata“ Violeta Raleva budno prati šta Kiki, njena sestra, i Karlo rade u kući „Velikog brata“. U javnosti se podigla prašina što se Karlo poljubio sa najboljom drugaricom svoje devojke, Jovanom, međutim, Viki kroz osmeh reaguje na to.

– Oni samo žele da ispune zadatak, bore se za nagradu. Ne ljutim se na Karla jer se ni on nije ljutio kada sam se ja poljubila sa Radišom, jer sam mislila da on ima zadatak. Raša me je slagao jer je imao želju da me poljubi, i šta sad? Karlo se zeza, i ja mu ne zameram. Drugačije bi bilo da su se poljubili mimo zadatka, ali ja im oboma verujem. Jovana zna koliko mi Karlo znači, i nikada mi ne bi uradila tako nešto – sigurna je lepa Makedonka.



Ceo tekst OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen