Donnerstag, 19. November 2009

Violeta Raleva Viki: Za Karla cu uciniti sve!

Viki: Za Karla ću učiniti sve!

Violeta Raleva, ukućanka „Velikog brata”, ekskluzivno je pokazala tetovaže na leđima koje je pre nekoliko dana uradila zbog ljubavi prema svom dečku Karlu, koji se trenutno nalazi u kući.

Dve zvezdice koje krase Karlove grudi, sada su istetovirane i na Vikinim plećima.



- Tetovaže sam uradila na leđima zato što one govore da mi Karlo čuva leđa. On se prema meni poneo zaštitnički i jednostavno sam osetila da je tako najispravnije. Jedva čekam da Karlo izađe iz kuće i da ih vidi. Mislim da će se mnogo iznenaditi. Ja želim da svi shvate koliko sam ozbiljna u ovoj ljubavi i da sam na sve spremna zbog njega! - iskrena je Viki i objašnjava da su njeni roditelji mirno primili vest da se tetovirala.



Ceo tekst OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen