Dienstag, 17. November 2009

Zabranjeno pusenje 2009 - Nije to (Cuva Bog Zelju svog) - lyric

Zabranjeno pusenje 2009 - Nije to (Cuva Bog Zelju svog) - navijacka - tekst pjesme
16.11.'09

Cuva Bog, cuva Bog Zelju svog

E, Amra zasto sama
sjedis tu na basamacima
e, Amra, nemoj plakat'
nije vakat, ni dzenaza Titina
Amra, pliz, samo tise, necu vise
tako mi malog Nesada
kol'ko od suza do milicije
? da oboji nam dan

Od sutra vozda plavi sal
kladiona, vozda tombola
od sutra ja i ti, samo mi
apartmani Makarska
Evo, brisem Bracin broj
Amra, bicu samo tvoj
bicu samo, samo tvoj

Tvoje suze bole vise
neg' degenek protiv Celika
jer sutra je pravi dan
sutra je, Amra, jebiga
sutra je derbi u Dolini cupova

REF.
Nije to bolest rijetka
nisu posljedice rata
al' ja sam prvo rek'o 'Zeljo'
pa sam poslije rek'o 'tata'

Ceo tekst mozete pronaci OVDE ili na www.TekstoTeka.com

tekstovi,lyrics, von, od, pjesama, lyrics, lirika,songtexte,text,textovi,pjesma,pesma,pesme,pjesme,pesama

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen