Dienstag, 3. November 2009

Jelena Jugović: Ne bih zbog emisije ugradila silikone

Ne bih zbog emisije ugradila silikone
Sredinom novembra počinje magazin o modi • Na meni je sve potpuno prirodno



Jugović: Neću i ne želim biti modni kritičar

Sredinom novembra na OBN-u će početi prikazivanje nove modne emisije, čija će autorica i voditeljica biti atraktivna Jelena Jugović.

- Ovo je moje najveće iskušenje. Drago mi je što su mi čelnici OBN-a ukazali povjerenje da samostalno radim emisiju. Više detalja o koncepciji i nazivu bit će poznato početkom novembra. Pokušat ću napraviti originalnu emisiju, a ne da to samo bude blijeda kopija nekog sličnog projekta - kaže Jugović.

Jeleni su moda i TV smisao života i u emisiji će, kako kaže, pokušati iskoristiti svoje znanje i adute.

- Emisija je prilika da pokažem koliko vrijedim. Pokušat ću gledaocima olakšati praćenje mode i približiti im svjetske trendove. Neću i ne želim biti modni kritičar ili nešto slično - poručuje Jugović.

Lijepa voditeljica OBN-a veliku pažnju posvećuje svom izgledu, ali ističe da se do sada nije podvrgla plastičnoj operaciji.

- Nisam ugradila silikone, mada to neki misle. Ne bih to nikada uradila zbog karijere ili emisije. Na meni je sve potpuno prirodno - kaže Jelena.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen