Montag, 23. November 2009

Karahasanović: Beba bi nas najviše obradovala

Karahasanović: Beba bi nas najviše obradovala
Upravo je Sabinin odnos prema mojoj djeci bio ključni razlog da se odlučimo za vjenčanje

Frontmen grupe "Sarr e Roma" Amir Karahasanović vjenčao se sa Sabinom Porobić prije pet mjeseci. Popularnom pjevaču ovo je drugi brak, a iz prvog ima 17-godišnju kćerku Rialdu i četiri godine mlađeg sina Ajdina. Njegova djeca odlično su prihvatila Amirovu novu životnu saputnicu te muzičar ističe kako u stanu Karahasanovića vlada prava porodična idila.

Velika podrška

- Upravo je Sabinin odnos prema mojoj djeci, uz njene ostale kvalitete, bio ključni razlog da se odlučimo za vjenčanje. Rialda i Ajdin su je prihvatili kao prijateljicu i mislim da je to odlično. Čak se s njom često bolje slažu nego sa mnom - govori Karahasanović.

Naš pjevač ističe da je imao veliku podršku svoje djece prije vjenčanja jer su ona dovoljno odrasla da shvate novonastalu situaciju.

- Dugo sam s njima razgovarao o tome. Rialda i Ajdin su željeli da budem sretniji i malo drugačiji, da više budem u kući i provodim vrijeme s njima. Više od deset godina bio sam usamljen. Nikada nisam htio da to traje dugo, ali sam se kretao u takvom društvu. U jednom trenutku shvatio sam da ne ide više tako i okrenuo novu stranicu u životu - kaže lider grupe "Sarr e Roma".

Lijep kraj

Amiru je porodica na prvom mjestu te se nada da će uskoro biti prinova u porodici Karahasanović.

- Mislim da bi nas beba sve najviše obradovala. Strašno volim djecu. To sam mnogo puta pokazao. Kada mi je kćerka Rialda imala zdravstvenih problema, potpuno sam zapostavio karijeru. Ništa nismo radili na muzičkom planu. Samo sam želio da ona bude dobro. Hvala Bogu, sve je imalo lijep kraj - kaže Karahasanović, koji će 24. novembra napuniti 45 godina.

Savjeti oca

Amirova kćerka Rialda namjerava krenuti očevim stopama, ali on nije previše sretan zbog te činjenice.

- Svi znamo kako je stanje na estradi u našoj zemlji. Neću je odgovarati, ali ni nagovarati da počne pjevati. Ona se sada posvetila manekenstvu. Uvijek joj savjetujem da završi školu, pa neka onda bira svoj životni put - kaže Karahasanović.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen