Montag, 2. November 2009

Tijana Dapčević nakon izbacivanja sa „Farme”

Tijana Dapčević nakon izbacivanja sa „Farme”
Nisam mogla bez sina Vuka



Pevačica Tijana Dapčević izbačena je iz popularnog rialiti serijala „Farma” nakon samo pet dana učešća. Tijana se vratila svom devetomesečnom sinu Vuku za kojim je plakala skoro svaki dan nakon ulaska na seosko imanje, a u intervjuu za „Blic” Tijana otkriva šta joj je najteže palo na „Farmi” i kritikuje svađe na najpopularnijem seoskom imanju u Srbiji.

- Ja sam totalno promašila gradivo, totalno sam promašila suštinu boravka na „Farmi”. Sve sam shvatila ozbiljno. Mislila sam da tamo treba da radim, a u stvari tamo se treba svađati. Ja nisam tako satkana, ne volim da se svađam, ne umem to da radim i ne želim. Zaista takve stvari nisam mogla da radim i podnosim - priča Tijana Dapčević, koja je po ulasku na „Farmu” imala zadatak da pomiri Cakanu i Maju.
- Moj zadatak je bio da ih pomirim. To sam uspela posle nekoliko dana, ali posle zaista nisam mogla da uhvatim tu nit, tu svađalačku nit - navodi poznata pevačica kojoj je osim svađa boravak na popularnom seoskom imanju u Barajevu otežavalo i to što joj je mnogo falio sin Vuk.

SVE O SERIJALU FARMA 2009 OVDE

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen