Freitag, 6. November 2009

VELIKI BRAT: VIOLETA SE PO IZLASKU IZ VB VRATILA U SKOPLJE

VIOLETA SE PO IZLASKU IZ VB VRATILA U SKOPLJE
U Beogradu će biti moj dom

Violeta Raleva, simpatična Makedonka koja je nedavno izbačena iz kuće „Velikog brata” u kojoj su joj ostali sestra bliznakinja Kristina i dečko Karlo, otkriva koliko joj je teško po izlasku iz kuće, te navodi da se čim njen dečko izađe iz kuće seli u Beograd.

- Stvarno mi je žao što sam izašla. Zbog sebe mi je žao, a naravno zbog Kiki, Karla, Jovane. Imam želju da se vratim i ako mi to uspe, Dragani neću dati jednu noć da zaspi! Skoro svi su mi skroz drugačiji kada ih gledam na televiziji - priča Viki i nastavlja pričom o Karlu.

- Mnogo mi je teško kada vidim da je upao u depresiju. Baš mi je žao. Znam ja da on to može da izdrži. Kiki se dobro snalazi, ali joj treba još vremena da se opusti, što je sasvim normalno. I ja sam imala krize, pogotovu kada je Karlo otišao, ali su me prošle. Proći će i njih - priča nekadašnja stanarka kuće „Velikog brata” i otkriva da se njen otac Andon zaljubio u Karla.
- Roditelji se raduju što sam se vratila kući. A kada sam došla, bila sam u šoku. Nisam znala da je Karlo bio kod mojih! Mislila sam da mi je Veliki brat priredio još nešto, ali sam shvatila da sve te igre prestaju kada izađeš iz kuće. U svakom slučaju, moji su se oduševili Karlom, a moj tata se zaljubio u njega. Rekao mu je da njih dvojica moraju da se druže i ako Karlo i ja ne budemo zajedno - otkriva Makedonka koja je postala zvezda u svom gradu.
- Umorna sam, strašno sam umorna od svega. Nisam bila u gradu, ne izlazim uveče, bila sam samo nekoliko puta u kafiću i to da dam intervju. A kada izađem, ljudi me prepoznaju. Gledaju me, nešto šapuću (smeh). Ali ja još uvek toga nisam svesna. I dalje ne mogu da dođem sebi i shvatim koliko sam popularna - priča Viki, koja je po izlasku iz kuće dobila pozitivne i negativne kritike.
- Bilo je plakanja u „Velikom bratu”. Mogu samo da zamislim kako je to izgledalo kada smo Kiki i ja plakale. Ali ljudi samo to umeju da komentarišu, a šta je sa onim što sam radila između. Bilo je raznih komentara, ali meni je najvažnije da me moji roditelji podržavaju u svemu - tvrdi Violeta, koja se čim Karlo izađe iz „Velikog brata”, seli u Beograd.
- Dok Karlo ne izađe, ja mu šaljem pozitivnu energiju da izdrži što duže. I njemu i Kiki i Jovani. Gledam ih i šaljem im moje pozitivne misli. A kada izađe, ja se selim u Beograd. Živećemo kod Karla. To je to, zaljubljeni smo i volimo se. Jedva čekam. U Beogradu sam bila dva puta, a imam i mnogo prijatelja u Srbiji - kaže Violeta Raleva.
Navika
Viki i dalje ima utisak da se nalazi u kući Velikog brata.
- Čudno je, ja i dalje čekam da me Veliki brat pozove u ispovedaonicu. Došla sam kući i tražim bubicu (smeh) da stavim. Navikla sam se da živim u tim uslovima. Čudno mi je da oko mene nema kamera. I dalje sam u šoku.
Noć Jovane i Đoleta
Muvanja u kući Velikog brata ne prestaju. Jovana i dalje pokušava da poljubi Đoleta, ali on se ne da. Njih dvoje su se ponovo sakrili ispod jorgana, gde su zajedno proveli gotovo celu noć…

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen